پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150276
خلعتبري مي خواهد به پرسپوليس برگردد
تاریخ انتشار : 1393/11/01 13:38:29
نمایش : 1291
بال تکنيکي سپاهان دوست دارد به‌عنوان بازيکن کمکي براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا بازي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدرضا خلعتبري بال تکنيکي و سريع تيم فوتبال سپاهان که مثل جام جهاني باز هم در آستانه يک تورنمنت مهم ديگر از تيم ملي خط خورد به شدت علاقه‌مند است بار ديگر پيراهن پرسپوليس را به تن کند.


خلعتبري که فصل قبل با کلي دردسر و قيمتي گزاف از عجمان امارات به پرسپوليس پيوست در اين تيم عملکرد نسبتا خوبي داشت اما در پايان فصل راهي سپاهان شد تا هواداران پرسپوليس از او دلخور و ناراحت شوند.


با اين حال طي روزهاي اخير شماره ۹۹ سابق پرسپوليس که در سپاهان فصل نسبتا خوبي را پشت سر مي‌گذارد براي حضور در پرسپوليس ابراز تمايل کرده است.


البته خلعتبري دوست دارد در ليگ قهرمانان آسيا به‌عنوان بازيکن کمکي براي پرسپوليس بازي کرده و از رابطان خود با باشگاه پرسپوليس خواسته تا اين مساله را به گوش کادر فني تيم و مسئولان اين باشگاه برسانند.


خلعتبري خيلي دوست دارد در ليگ قهرمانان آسيا حاضر باشد و از آنجا که سپاهان بعد از ده سال حضور متوالي در اين رقابت‌ها امسال در ليگ قهرمانان آسيا غايب است خلعتبري دوست دارد بار ديگر با پيراهن پرسپوليس حضور در رقابت‌هاي جذاب ليگ قهرمانان آسيا را تجربه کند.


البته بال تکنيکي سپاهان در حالي خواستار حضور در پرسپوليس است که سپاهان در آن مقطع درگير ليگ برتر خواهد بود و بعيد است باشگاه اصفهاني با خواسته او موافقت کند.


از سوي ديگر اصلا مشخص نيست که درخشان نسبت به جذب خلعتبري علاقه‌اي داشته باشد چرا که در پست اين بازيکن ترافيک سنگيني در پرسپوليس ديده مي‌شود.


در هر حال پرسپوليس فعلا نام ۲۵ بازيکن را در ليست آسيايي خود قرار داده و ۵ جاي خالي باقي است اما گفته مي‌شود اين ۵ جا براي دو بازيکن خارجي مد نظر درخشان، عليپور، برزاي و ماهيني در نظر گرفته شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html